تمامی مطالب علمی /مذهبی/تاریخی و...
به سایت پر از امید خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیزی و آدرس earth10mercury.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پخش زنده حرم
دعای عظم البلاانقلاب اسلامی

قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif

.




parsskin go Up



آمار مطالب

کل مطالب : 24
کل نظرات : 6

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
چه خوراکی هایی سیستم ایمنی بدن را تقویت میکنند ؟

همانطور که می‌دانیم آنچه می‌خوریم نوع احساس‌مان را تعیین می‌کند. بدن انسان برای داشتن عملکرد درست به ویتامین، پروتئین، کربوهیدرات، و سایر مواد مغذی نیاز دارد تا بتواند در بهترین شرایط ممکن باشد. اما زمانی که سیستم ایمنی بدن ضعیف می‌شود، باکتری‌ها و ویروس‌ها حمله می‌کنند و فرد بیمار می‌شود. خواه استرس سیستم ایمنی بدن را ضعیف کرده باشد یا تغذیه‌ی بد و بیماری مزمن، به هر روی تغذیه‌ی مناسب می‌تواند به فرد کمک کند

تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهکار هایی برای افزایش تمرکز

جدیدا نمی توانم درست تمرکز کنم و اصلا به چیزی توجه و دقت نمی کنم. مثلا چهره افراد را خیلی زود فراموش می کنم و موقع کار کردن چون روزانه باید کارهای زیادی را پیگیری کنم به علت زیادی کارها نمی توانم روی آنها تمرکز کنم و گاهی اوقات اشتباه می کنم و در کل دقتم کم شده و اشتباهاتم زیاد و حتی در حین نماز هم فکرم هزار جا میرود. لطفا من را راهنمایی بفرمایید. از نوشته شما چنین استنباط می شود که مشغله کاری زیادی دارید و این مشغله زیاد موجب شده تا تمرکز کافی نداشته باشید. در این شرایط بجای این که سعی کنید با نظم دادن به کار آن را رسیدگی کنید با درهم ریختن آنها و مداخله چندین کار با هم شلوغی بیشتری را ایجاد می کنید. برای آرامش بیشتر و رهایی از این وضع باید نظم در کار ایجاد کنید. اولا موارد و گزینه ها را تک به تک بررسی کنید و به هیچ وجه چند کار را با یکدیگر انجام ندهید. حتما زمان استراحت داشته باشید و در زمان استراحت به هیچ کار دیگری نپردازید. اگر در مورد گزینه هایی احساس فراموشی می کنید سرنخ بگذارید و یا علامتی که برای به خاطر سپاری تان مفید باشد. تمرین کنید تا در هنگام نماز تمرکز لازم را بدست آورید. این امر موجب آرامش شما می شود. لذا هر زمان که در نماز به یادتان آمد حواستان را جمع نماز کنید و ذهن را از مسایل کاری خالی کنید. با تکرار این عمل می توانید آرام آرام به آرامش برسید و تمرکز خوبی بدست آورید.

تعداد بازدید از این مطلب: 27
برچسب‌ها: افزایش تمرکز ,
موضوعات مرتبط: درس زندگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود